رویا دانلود

رویا دانلود | متفاوت از همه

رویا دانلود

رویا دانلود | متفاوت از همه

دانلود فیلم بسیار زیبای خط ویژه

تیم نویسندگان رویا دانلود | يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر
فیلم بسیار زیبای خط ویژه محصول سال 1392 ایران است، که در سی و دومین جشنواره ی بین المللی فیلم فجر توانست به سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشگران را به دست آورد.
داستان فیلم: چند جوان با نقشه و برنامه ریزی قبلی حساب یکی از آقایان خاص (آقا زاده) را که 10 میلیارد اختلاص کرده است را هک می کنند. این سه جوان کاوه (هکر و نابغه کامپیوتر) با بازی هومن سیدی، فریدون با بازی مصطفی زمانی و سمیرا با بازی هانیه توسلی و زن فریدون و خواهر کاوه ابتدا حساب محتشم (همون آقا زاده) رو هک می کنن اما کاوه به اشتباه پول رو به حساب دو تا جوون می ریزه. که پای اون دو تا و دو نفر دیگه هم به این کار باز میشه. و داستان های مختلفی در فیلم پیش میاد.
 فیلم ساختار بسیار خوبی داره و بر خلاف خیلی از فیلم های ایرانی پایان بندی خوبی هم داره و توصیه می کنیم حتما این فیلم رو از ادامه مطلب دانلود کنید.
برای دانلود به ادامه مطلب برین.

فیلم سینمایی خط ویژه
محصول سال 1392 - ایران

مدت:140 دقیقه
فرمت پخش:MP4
کیفیت:480p - خوب
حجم:458 مگابایت
برای دانلود بر روی تصویر زیر کلیک کنید  و در صفحه ای که باز می شود فایل را دانلود کنید.(دانلود از ترین بیت)

نکته: فایل آپلود شده توسط رویا دانلود از سرور آپلود بوی پاک شده و ما به ناچار فایل آپلود شده ی سایت دوستی ها در سایت ترین بیت را جایگزین کردیم. این کار به دلیل عدم وقت کافی برای آپلود دوباره فایل بوده که در اسرع وقت رویا دانلود دوباره فیلم را با تگ اختصاصی آپلود خواهد کرد. در حال حاضر می توانید از لینک بالا فایل را دانلود کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی