رویا دانلود

رویا دانلود | متفاوت از همه

رویا دانلود

رویا دانلود | متفاوت از همه

دانلود پاورپوینت جدید گروه هشت بهشت با نام ساعتم کار نمیکند

تیم نویسندگان رویا دانلود | شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۰ ق.ظ | ۷۵ نظر

طبق درخواست مکرر بازدید کنندگان آثار جدید قرار گرفت. کلیک کنید.

سایت و گروه اینترنتی هشت بهشت گروهی است که پاورپوینت ها و نما متن های زیبایی را در زمینه های مختلف و با شعار زندگی هایی به رنگ خدا می سازد. کارها و اثرهای این گروه معمولا مورد استقبال مخاطبین، بازدیدکننده ها و اعضای سایت هشت بهشت است. حال ما دانلود جدیدترین پاورپوینت این گروه را در این پست برای شما فراهم کرده ایم.

برای دانلود به ادامه مطلب برین.

برای دانلود بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
حجم:1.28 مگابایت

لینک دوم

برای دانلود بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
حجم:1.28 مگابایت

نظرات  (۷۵)

باسلام.من وقتی که دانلود کردم و تموم شد روش کلیک میکنم ERRORمیده اگه کمک کنید ممنون میشم..

پاسخ:
سلام. بررسی شد و مشکلی نبود. به زودی فایل رو دوباره آپلود می کنیم تا ایشاالله مشکل شما حل بشه. (با این که فایل و لینک دانلود سالمه)

عالیه من دانش آموز هشتمی ام پاورهاتون زنگ نگارشمون رو پر میکنه حال نوشتن انشا رو هیچ وقت ندارم


پاسخ:
سلام و ممنون از نظرتون. خوش حالیم که کمک کوچیکی بهتون کردیم.
پاورپوینت درسی هم میسازید
پاسخ:
سلام. بله. البته کارهای خودمون رو که به صورت پولی و اکثرا در بیرون از وب می سازیم رو ببرای دانلود نمی ذاریم. به زودی طراحی پاورپوینت به صورت اینترنتی هم اضافه میشه و  در آینده قطعا پاورپوینت های درسی هم قرار می گیره. اگر هم عجله دارین، درخواستتون رو بگید.
چرا دانلود کردم بالا نمیاد ؟
پاسخ:
سلام دوست عزیز. بیش تر توضیح بدید. دانلود کردید به طور کامل؟ فایل مشکلی نداره. لینک دانلود هم همین طور. نظرات گواه این حرف هاست. بیش تر توضیح بدید تا راهنمایی تون کنم.
  • پارسا 13 ساله
  • سلام عالی بود. یه سوال داشتم توی چه سایتی برم که همه ی پاور پوینت هاتون رو دانلود کنم
    پاسخ:
    سلام. پاورپوینت ها ساخت ما نیست. بلکه ساخت گروه هشت بهشته. ما خودمون بهترین هاشو قرار می دیم ولی سایت خود هشت بهشت آرشیو کامل پاورها رو داره. می تونید از این پست (اینجا کلیک کنید) پاورپوینت های جدید رو دانلود کنید.
    سلام.واقعا خیلی قشنگ بود.
    مرسی


    پاسخ:
    سلام. خواهش می کنم.
    ریدی
    پاسخ:
    سلام
    شما با این شعورت ... . دوست عزیز این پاورپوینت رو ما نساختیم ولی گروهی که ساخته روش کارکرده و هر چقدر بد قابل تقدیره. البته هر انتقادی وارده ولی نه به این صورت.
    سلام ممنوووون....کسی نمیدونه ازکجا اهنگ های پیش زمینه این پاورا رو باید پیدا کنیم؟
    پاسخ:
    سلام
    دوست عزیز اینا مجموعه ای از آهنگ های بی کلام معروف، زیبا و آرامش بخشه. البته همینا رو نه ولی شبیه اینا رو به زودی برای دانلود قرار می دیم.
    سلام 
    خیلی ازمطالب جالبتون سرکلاس استفاده میکنم انشالله توفیق روزافزون داشته باشید پیشنهاد داشتم درویدئوها ازتصاویر ایرانی بیشتراستفاده کنیدمتشکرم
    پاسخ:
    سلام این کارها ساخت گروه هشت بهشته و ما فقط باز نشر کی کنیم. ممنون از نظر شما.
    سلام سایت بسیار خوبی دارین من یک مبلغم وهمیشه ازمطالبتون در تبلیغاتم استفاده میکنم راستی ازاین که همه ا نوشتید کپی برداری ازاده بی نهایت ممنون
    پاسخ:
    سلام. ممنون از اظهار محبتتون. البته سایت هشت بهشت مال ما نیست ولی خودشون گفتن کپی از این فایل ها و منتشر کردن اونها مشکلی نداره.
    من عاشق پاورپینت های هشت بهشت هستم واقعا ممنون

    پاسخ:
    سلام. خواهش می کنم.
    خخخخخخخخخخخیییییییییییییییییللللللللللللللللللیییییییییییییییییییی خوب بببببببببوووووووووووووووودددددددددددددgood
    پاسخ:
    سلام ممنون.
    ؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی بدددددددد بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    سلام اینم نظر شماست و البته که قابل احترامه.
    بابا ایول
    پاسخ:
    سلام دم شما گرم.
    ممنون
    پاسخ:
    سلام. خواهش می کنم.
    اقا دمتون گرم
    اقا دمتون گرم
    پاسخ:
    سلام. دم شما هم گرم.

    خیلی خیلی عالی بود منون

    عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی !

    پاسخ:
    سلام.ممنون از نظر شما.
    سلام ممنون از سایت و پاور پوینت های عالیتون من یک مشاورم و با این پاورای زیبا خیلی از مخاطبینتونو تحت تاثیر قرار دادید
    پاسخ:
    سلام. خواهش می کنم.
    عالی بود
    پاسخ:
    سلام و ممنون از شما.
    با سلام وخسته نباشید
    خیلیییییییییییییییییییی  عالییییییییییییییییییییییی بود
    ممنون
    پاسخ:
    سلام. ممنون.
    تشکر فراوون از سایت زیباتون******مررسی
    پاسخ:
    سلام خواهش می کنم.
    سلام خسته نباشید واقعا خیلی مطالب زیبایی دارید
    پاسخ:
    سلام ممنون. نظر لطف شماست.
    دستون طلا
    پاسخ:
    سلام و ممنون.
    سلام .....مرسی ......زندگی تکثییر ثروتیست بنام محبت
    پاسخ:
    سلام بله کاملا درسته.
    ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    دستتون درست روزهای زیبا برای ادمای خوب
    پاسخ:
    سلام ممنون.
  • فوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
  • پاسخ:
    سلام تنکس
    سلام ممنون 2تا سوال داشتم
    1) چرا سایت گروه 8بهشت باز نمیشه؟ hashtbeheshtgroup.com

    2) یه پیام هست به نام Microsoft office activation wizard که هروقت word و power point و... رو باز میکنم میاد باعث میشه موسیقی متن قطع بشه میشه بگین چطوری باید یه کاری کنم که دیگه نیاد؟ ممنون میشم
    پاسخ:
    سلام آدرس سایت گروه هشت بهشت www.8BeheshtGroup.com هست.
    در مورد سوال دومتون هم چون پیغام نامفهمومه و احتیاج به کار خاصی هم برای اجرای موسیقی پاورپوینت ها نیز پیگیری می کنم. شاید مشکل از آفیس شما باشه. ترجیحا از آفیس 2010 و یا بالاتر استفاده کنید.
    آقا دمتون گرم 

    پاسخ:
    سلام و ممنون.
    سلام
    خسته نباااااااااااشید
    بسیار عالی
    پاسخ:
    سلام و ممنون از شما
    من دانشجویی دکترامشاوره هستم وممنونم بابت این همه ذهن پاک

    پاسخ:
    سلام و ممنون بابت نظرتون.
    veryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy   goooooooooooooooooooooooooooooood
    پاسخ:
    سلام، Thanks
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخیلی ععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععاللللللللللللللللللی بودمن از طریق مدرسه با سایت خیلی خوب شما اشنا شدم
    یک دنیا منون
    پاسخ:
    سلام و ممنون از شما.
    عالی بود ممنون منتظر پاورپوینت های بعدی تون هستیم
    پاسخ:
    سلام و ممنون از نظرتون.

    سلام  ممنون بابت سایت عالیتون و پاورپوینتهای بینهایتتون

    میشه نحوه اساخت پاورپوینت هاتون رو اموزش بدین؟

    بازم ممنون

    پاسخ:
    سلام البته ما خودمون کار پاورپوینت انجام میدیم ولی اینا ساخت گروه هشت بهشته و به زودی کارهای خودمون رو هم قرار می دیم. در مورد آموزش هم ما درخواست شما رو پیگیری می کنیم ولی چون فرایند آموزش خوب و جزئی زمان بر هست، کمی طول میشکه.

    سلام عزیزان بی نظیر بود دست گلتون درد نکنه خسته نباشین . مرسی
    پاسخ:
    سلام.ممنون ازاظهار لطفتون.
    سلام
    بابت تشکیل این سایت بینهایت از شما و همکارانتان بینهایت سپاسگذارم.
    من چند تا از این پاور پوینت هارو درست کردم حتی واسشون فونت زیبا با آهنگ های ملایم هم گذاشتم فقط یه مشکلی داره مشکلش اینه اگه این فایلو روی سیستم دیگه ای اجرا کنم اگه فونت و آهنگش تو سیستم نباشه اجرا نمیکنه.
    یه خواهشی دارم طریقه ذخیره کردن این فایل هارو بهم آموزش بدین
    با سپاس
    پاسخ:
    سلام و ممنون بابت اظهار لطفتون. البته اینا کار گروه هشت بهشته ولی ما هم خودمون کار پاورپوینت انجام می دیم. برای ذخیره کردن هم گزینه save as رو انتخاب و در زیر منوهاش گزینه ی pps/ppsx که رو انتخاب کنید. البته می تونید حالت ذخیره بر روی فرمت پاورپوینت 2003 یا 2007 یا 2010 رو انتخاب کنید.
    با احترام

    خوب نبود

    پاسخ:
    سلام
    نظر شما در کنار نظرات سایر دوستان قابل احترامه.
    بروبابا دلتون خوشه
    پاسخ:
    سلام و ممنون از نظرتون. بالاخره اینم یه جور نظره ولی حالا منظور دقیقتون چی بوده نمی دونیم!

    خییییییییییلی قشنگ بود ممنون

    از سایت وپاور های زیباتون

    پاسخ:
    سلام ممنون بابت اظهار لطفتون.

    خیلی عالیه


    پاسخ:
    سلام همین طوره، ممنون.

    با سلام:

    پاورپوینت هاتون واقعا عالیه.ممنون.

    نمیدونم چگور شدکه باشما آشناشدم، ولی احساس می کنم که خدا خیلی دوستم داشته که باشماآشناشدم.

    پاسخ:
    سلام و ممنون از اظهار لطفتون. البته که این پاورپوینت ها زیباست ولی کار گروه هشت بهشت است و ما فقط باز نشر می کنیم.

    با سلام:

    پاورپوینت هاتون واقعا عالیه.ممنون.

    نمیدونم چگور شدکه باشما آشناشدم، ولی احساس می کنم که خدا خیلی دوستم داشته که باشماآشناشدم.

    خیلی پاور پوینت های قشنگی درست میکنید از شما ممنونم
    پاسخ:
    سلام و ممنون. پاورپوینت ها کار گروه هشت بهشت است و ما فقط باز نشر می کنیم.
    سلام ما از یان پاور پوینت های خوبی که گذاشتید .
    ممنونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
    خیلی آموزنده بود
    پاسخ:
    ممنون بابت نظرتون.
  • فوفو خوشگله
  • سلام واقعا خوب بوووووووووووود دمتون گرمممممممم

    نمی گی ممکنه یکی بره تو کلیپ دیگه  نتونه برگره ؟؟
    پاسخ:
    سلام.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    سلام . خسته نباشید. واقعا تنظیم آهنگ و متن های شما مثل این مورد عالی بود.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از نظرتون. این پاورپوینت ها کار گروه هشت بهشته. و واقعا کارشون عالیه.
    عالی

    بااین سایت مضخرفتون

     

    پاسخ:
    باشه، فقط از چه لحاظ.
    عالی بود،اگه می شه بقیه رو بذارید. ممنون.
    پاسخ:
    ممنون و متشکر از شما و نظرتون. حتما به زودی قرار خواهیم داد.
    واقعا ممنون
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون.
    چه طور دانلود کنیم؟
    پاسخ:
    لینک مستقیم قرار گرفت. بر روی تصویر دانلود کلیک کنید و پس از چند ثانیه پیغام save file داده می شود. یا ممکن است اگر دانلود منیجر داشته باشید پیغام Start Download را دهد که در هر دو صورت با کلیک بر روی save file یا Start Download کلیک کنید تا فایل دانلود شود.
    عالی.........
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون.

    عالی بود.مرسیییییییییی

    پاسخ:
    ممنون از نظرتون.
  • نرگس طهرانی
  • خیلی خوب است به نظر می تواند بهتر هم شود.

    پاسخ:
    ممنون از نظرتون.

    عالی بود

    پاسخ:
    ممنون از نظرتون.
    ممنون از سایتت‌ون...نسیم
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون خانم نسیم.

    سلام من دانش رآموز هفتمی هستم وتازه دارم دانلودش میکنم

    واقعا گروه هشت بهشت محشره دمتون گرم

    آرزوی بهترین ها روبراتون دارم مرسی  

    پاسخ:
    ممنون از نظر و اظهار لطفتون.

    واقعا پاورپینت های خوب و اموزنده ای دارین.همچین سایتی دیدن داره.ممنون

    عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بودددددددددددددددددددد...

    پاسخ:
    سلام
    طراحی و ساخت این پاورپوینت ها کار گروه و سایت هشت بهشته که ما فقط وظیفه ی باز نشر رو داریم. درسته واقعا کارشون عالیه.
    مممممممممممممممنون از سایت خوبتون.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخیییییییییییییلللللللللللللییییییییییییی خوووووووووووب بوووووووووود.
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون.
    سلام من یه دانش آموز کلاس هفتمی هستم. ممنونم ازتون . میسی. دمتون گرررررررررررررررررررم.
    پاسخ:
    ممنون از نظر و اظهار لطفتون.
    خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون ازسایت عالیتون......واقعا آدموتحت تاثیرقرارمیدن....بازم ممنون
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون. البته باید تاکید کنیم که این اثر کار گروه هشت بهشته.
    تشکر بابت سایت بسیار زیبا و پاور پوینت های قشنگتون....
    من که پای اکثر شون باآهنگ های زیبا شون گریه ام گرفته!!!!!
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون. پاورپوینت ها کار گروه هشت بهشت است و ما فقط بازنشر می کنیم.
    بی نظیره لطفا ادامه بدین
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون. 
    منونم از سایت خوبتون.من که لذت بردم عاشقش شدم
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون. البته باید تاکید کنیم این اثر کار گروه هشت بهشته و ما فقط بازنشر می کنیم.

    سلام عالیه

    پاسخ:
    ممنون از نظرتون.
    من نمیتونم دانلودش کنم
    پاسخ:
    لینک دانلود بررسی شد و کاملا سالم است. چون این فایل را در چند ماهه گذشته آپلود کردیم در پرشین گیگ قرار دادیم و کمی طول می کشد تا صفحه ی دانلود لود شود. به زودی لینک پرسرعت و مستقیم این فایل را قرار می دهیم.
    عالی بود
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون.
    ازهمه شما کمال تشکر وسپاس رادارم .... این سایت عزیز باید باید حمایت بشه هم ازنظر اسلامی و فرهنگ با ارزش ان خدایا همه را کمک کن انشالله و تعالی.... ومن الله توفیق.... خواهشن اگر برنامهای جدیدی هم دارید برایم ایمیل یا پیام بگذارید... ممنونم ممنونم  09365042709       honar_5557@yahoo.com
    پاسخ:
    سلام و ممنون از نظرتون. بله سایت هشت بهشت سایت خوبیه و باید حمایت شه. البته از طرف مردم.
    lممنون از پاورپوینت های مفهومی و خوبتون
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از نظرتون و این اثرها کار گروه هشت بهشته و ما فقط بازنشر می کنیم.
    عالیست خدا قوت!!!!!
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون.
    با تشکر از سایت خوبتون اگه میشه کارهای بیشتری از هشت بهشت در سایتتون قرار بدید.
    پاسخ:
    قصد این کارو داریم و به زودی نیز برای این کار اقدام می کنیم.

    کارشون حرف نداره

    پاسخ:
     ممنون از نظر شما.درسته،واقعا همینطوره.

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی