رویا دانلود

رویا دانلود | متفاوت از همه

رویا دانلود

رویا دانلود | متفاوت از همه

دانلود نرم افزار جدید و قدرتمند افزایش بازدید

تیم نویسندگان رویا دانلود | سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۲۴ ب.ظ | ۲۱ نظر
امروز نرم افزاری جدید برای افزایش بازدید شما قرار داده ایم که با حجم فوق العاده کم، قابلیت های فراوانی دارد:
پرتابل و قابل حمل
سرعت بازدید فوق العاده بالا
با اینترنت کم سرعت حتی دایال آپ هم کار می کند
عدم ارسال خطا در هنگام افزایش بازدید
سازگار با همه ی سرویس ها و هم چنین همه ی ویندوزها از جمله ویندوز7
و ...

برای دانلود به ادامه مطلب برین.

دریافت
عنوان:نرم افزار افزایش بازدید از سایت
حجم:6 کیلو بایت
منبع:www.Pi3iDl.com

نظرات  (۲۱)

سلام خسته نباشی میشه یه درخواست کنم لینک سایتمو بزاری اینجا  بک لینک بشه منون  عالی بود  منون فقط یه سر به سایتم بزن منون رتبش خوبه ولی خوب امار کمه یکم
پاسخ:
سلام سایت شما بررسی شد و به زودی این کارو انجام می دیم. و ایمیلش بهتون ارسال میشه.
سلام این نرم افزار خیلی خوبه دمتون گرم
پاسخ:
سلام و ممنون از شما.
سایتتون از بهترین سایتای ایرانه
پاسخ:
سلام البته نه تا اون حد.
سلام دوست عزیز
کارت خیلی درسته دمت گرم خدایی حال دادی با این نرم افزار افزایش بازدید سایت.

پاسخ:
ممنون بابت اظهار لطفتون.
بنر وبلاگتو برام ارسال کن تا بذارم تو وبلاگم تو هم بنر من رو بذار تو وبلاگت
پاسخ:
پس از بررسی سایت شما در صورت لزوم این کار انجام خواهد پذیرفت.
عالیییییییییییییی بود مرسی
سلام سایتتون عالیه
ولی ی چیز کاش قالبت عوص کنی
البته صلاح مال خویش خسروان داند ولی خواستم نظرمو بگم
راستی اگه میشه به وبلاگ خقیرانه من یه سری بزن و اگه میشه خواهشا من رو پلاس کن(امتیاز بهم بذه)
مرسی
بازم مرسی
پاسخ:
سلام و ممنون از پیشنهادتون ما همیشه از پیشنهادات و انتقادات استفاده می کنیم. قالب فعلی رو به علت سبک بودن انتخاب کردیم ولی به زودی قالب حرفه ای رو قرار خواهیم داد. بازم ممنون.
سلام سایتت عالیه دوست من
کلی چیز ک ب دنبالشون بودم پیدا کردم
خدا پشتو پناهت
راستی اگه شد به وبلاگ حقیر منم سری بزن
و لطفا گوگل منو پلاس کن
امتیاز بده بهم مرسی
با اینکارت در راستای رشد وب حقیر من کمک کردی
مرسی
پاسخ:
ممنون از نظرتون حتما سر خواهیم زد.
مر3000000000000000000000000000000000000000
پاسخ:
ممنون از نظرتون.
سلام خوش حال میشم به چت روم منم یه سری بزنین www.shargchat.ir
پاسخ:
سلام
حتما این کار را خواهیم کرد.

چند تا سوال داشتم . اول ممنون بابت نرم افزار .

سوال اول :: این نرم افزار به چه صورت عمل میکنه ؟؟ یعنی هر دفعه که لود میشه آی.پی هم تغییر میکنه یا خیر ؟؟ چون معمولا  گوگل و اکثر آمارگیر ها از طریق آی.پی بازدیدکننده را شناسایی میکنند .
سوال دوم :: آیا گوگل این حرکت را به عنوان تقلب و اسپم نمی شناسه و پنالتی نمیشه سایت ؟؟؟

ممنون
پاسخ:
سلام و ممنون از نظرتون. این نرم افزار از طریق یک آی پی که همون آی پی خودتون باشه بازدید میکنه ولی تو آمارگیرها حتی وبگذر هم تاثیر میذاره. در صورت اینکه خیلی زیاده روی نکنید مشکلی پیش نمیاد.
barnameye khobiye ama vaqty adreso roye safhe jodagane mizaram rank nemindaze to safhe asli ham ke mizaram yesare errore script miyad azyat mikone
پاسخ:
با سلام
در مورد ارور اسکریپت که برخی اوقات به دلیل سرعت پایین سرور یا چیزای دیگه است. ولی کامل شمارش می کنه و بازدید ها رو هم منتقل می کنه.
سلام عزیز
این رو من دانلود میکنم اما موقعه نصبش ارور میده فکرکنم خراب شده به مرور زمان میتونید یک تست کنید؟با تشکر
پاسخ:
سلام دوست عزیز
این نرم افزار پرتابله و نصب نمی خواد.شما نرم افزار رو باز کنید و آدرس سایت رو بزنید تا بازدید رو شروع کنید. همین.
دستتون درد نکنه عالیه این خبر رو هم بدم رو ویندوز 8 کار میکنه مثل برق و باد
پاسخ:
با سلام
و ممنون از نظرتون. و همین طور ممنون که این خبر رو دادین.
salam
من توی وبلاگم کد امارگیر دارم
من دانلود کردم باز هم شد ادرس سایتمو هم زدم توی قسمت کد امارگیر هیچی اضافه یا کم نشد
ممنون 
پاسخ:
سلام
بسته به نوع آمارگیرتون داره. تو وبگذر کمتر بازدیدها منتقل میشه ولی اضافه میکنه و همه ی بازدیدها هم یک دفعه منتقل نمیشه.
سلام
با ویندوز 8 سازگاری نداره؟تا باز کردم نرم افزارو سیستم ریستارت خواست.

پاسخ:
سلام
رو ویندوز هشت امتحان نکردیم و نمی دونیم ولی با هفت کاملا سازگاره.
سلام نرم افزار خوبیه ولی این بازدیدها  چطور میاین واقعی یا نه؟؟
باعث بستن آی پی سایت وب نمیشه قبلا یکی داشتم آی پی وب رو بستن دیگه نمیشد انجام بدی بازدید وبمم خیلی کم شد ممنون میشم توضیح بدید
پاسخ:
سلام
تا 2000 بازدید هم آی پی رو نمی بنده ولی بهتره روزانه تا 500 بازدید بیشتر انجام ندید. بازدید ها واقعیه و به سایت منتقل میشه.
سلام من دانلود کردم این پیغام یده ؟
This program cannot display the webpage
پاسخ:
سلام
یعنی اصلا بازدید نمیکنه یا نه. اگه بازدید می کنه که هیچی ولی اگه نمی کنه بیشتر توضیح بدید.
ممنون
پاسخ:
ممنون از نظرتون.
سلام
مشکلی که هست اینه که همه بازدیدها از یک آیپی ثبت میشه
پاسخ:
سلام
خواب این یه چیزه ساده ایه چون این نرم افزار مثل اینه که شما خودت بشینی هی یه صفحه رو رفرش کنی ولی این سرعتش بیشتره. اون نرم افزار هایی که توسط آی پی های مختلف بازدید می کنند یعنی روزانه می تونید مثلا 10000 بازدید کنید توسط 10000 بازدیدکننده قیمتی بالغ بر حداقل 200 هزار تومان دارند.
دمتون گرم
اخرشه
پاسخ:
ممنون از نظرتون. بله درسته این نرم افزار بهترین نرم افزار افزایش بازدیده.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی