رویا دانلود

رویا دانلود | متفاوت از همه

رویا دانلود

رویا دانلود | متفاوت از همه

نقد و بررسی : آیا گوشی اسپایدر 1 جی ال ایکس ارزش خرید دارد؟

تیم نویسندگان رویا دانلود | چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۱۷ ب.ظ | ۳ نظر

اختصاصی رویا دانلود

با توجه به این که قبلا مقاله ای در مورد گوشی اسپایدر نوشته بودیم اینم لینکش تصمیم گرفتیم نقد و بررسی مدل بهبود یافته ی اسپایدر یعنی اسپایدر 1 رو این طوری بنویسیم. امیدواریم در آخر نظراتتون رو در این باره با ما در میون بگذارید.

خوب اسپایدر 1 یک گوشی 5 اینچی با رزولوشن HD و کیفیت صفحه ی مناسبه، سخت افزارش مدیاتک هست که 4 هسته از نوع A7 و با فرکانس 1.3 گیگاهرتز داره. رمش 2 گیگه و 16 گیگ حافظه ی داخلی داره. دوربینش 13 مگاپیکسل و از یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای مکالمات تصویری استفاده می کنه. امکان Gesture داره و بر خلاف اسپایدر قبلی و سایر گوشی های جی ال ایکس رابط کاربری خام آندروید روش نیست. به همه ی این ها هدایای جی ال ایکس یعنی اینترنت یکساله رایگان و قاب ژله ای، قاب رنگی و برچسب ضد خش و قیمت خوب 599 هزار تومان رو هم اضافه کنید.

 برای خواندن ادامه مقاله به ادامه مطلب برین.

با توجه به اینکه این گوشی نسبت به سری قبل اسپایدر پیشرفت هایی در سیستم عامل، رابط کاربری، سنسورها، سخت افزار و ... داشته و پسرفت هایی هم در دوربین (جلو)، عدم استفاده از تکنولوژی شارژ بی سیم و ... داره و بعضی چیزاش هم مثل حافظه ی داخلی، نسخه ی سیستم عامل و رزولوشن صفحه نمایش ثابت مونده، به ما بگید که به نظر شما آیا خرید گوشی اسپایدر 1 جی ال ایکس کار عاقلانه ای یا نه. آیا این گوشی ارزش 599 هزار تومان رو داره؟

منتظر نظرات شما در انتهای همین مطلب هستیم!!

 

نظرات  (۳)

دوستان سلام
امروز گوشی من بعد حدود ١٠ روز به دستم رسید که قرار بود دو هفته ای تا یک ماه برسه که خوشبختانه زودتر رسید
طراحی گوشی خوب و چشم نوازه به طوری که اعضای خانواده که مخالف خریدن glx بودن از طراحی زیباش تعجب کردن و تحسین کردن گوشی رو
برای اولین بار بود که میدیدم همه چیز فارسی نوشته شده پشت باتری نکات مهم رو به زبان فارسی نوشته بودن و دفترچه راهنمای فارسی ناخواسته لبخند اومد رو لبم و خوشحال شدم و احساس غرور کردم .
اما تو دفترچه ش طریقه باز کردن درب پشتش رو ننوشته بودن که از یک طرف جا داره و یکم باید گشت
گذاشتن کاور و قاب اضافی (مال من خوشبختانه سورمه ای بود )و اینترنت هدیه و برچسب کار بسیار زیبایی بود اما کاش یک قاب باتری رو مجهز به سیستم qi یا تکنولوژی شارژ بی سیم میذاشتن (ان تعداد معدودی از شاخ ترین گوشی ها این قابلیت رو داره)
اما مشکل نرم افزاری و مشکل باتری داره به نظر من
که مشکل نرم افزاریش با آپدیتی که قراره بدن حل میشه
باتری این گوشی بدون روشن بودن بلوتوث و وای فای و... در یک ساعت اول حدود ٢٠ درصد کم شد!!!!!! باگشت و گذار معمولی در گوشی
و بعد حدود سه ساعت با وای فای روشن و دانلود و تنظیم ویجت ها به ٥٠ درصد رسید!!!
به نظر من خیییلی ضعیف عمل کرده 
١. میخوام ببرم نمایندگی ببینم مشکل از باتری هست یا نه
من قبل این گوشی htc desire hd داشتم که بعد حدود سه سال کار کردن تازه باتریش یکمی از این گوشی ضعیف تر شده ، بعد سه سال
٢.تاچ گوشی واقعا ضعیف عمل میکنه و تو پیام نوشتن های سریع حال آدمو میگیره ، چون بعضی حروف تایپ نشده و دوباره باید برگردی . شای م مال برچسبی هست که خود کارخونه گذاشته اما بعید میدونم
(واقعا اعصاب خورد کنه)
٣.سرعت گوشی به اندازه رم ٢ نیست ، من با کارت حافظه 8 گیگ که توش گذاشتم و فشار آوردم گوشی هنگ کرد و مجبور شدم ری استارت کنم که این تقریبا تو همه برند ها هست
٤.قابلیت های نصب شده مثل باز کردن قفل گوشی با عکس صاحبش و چراغ قوه ای که داره و نرم افزار pdf و... خیلی جالبه که خودشون نصب کردن
٥. نمیدونم چرا تقویم فارسی که کارخونه نصب کرده باید ماه هاش به میلادی باشه !!!!
٦.قدرت چراغ قوه اش فوق العاده ست ، با اینکه یک فلش داره اما نورش از چراغ قوه desire hd که دو فلش داشت بیشتره
٧.چرا تا گوشی به دستت میرسه همون لحظه ٩ تا از نرم افزارهای نصب شده توسط کارخونه رو باید به روز کنی و نسخه به روزش نصب نیست!!
اینکه فقط ما میتونیم رنگ درب باتری رو انتخاب کنیم یک نقطه ضعفه برای شرکت ، ان شا.. در مدل های بعد اینطور نباشه
٨. نرم افزارهایی به اسم خود شرکت glx هم کار قشنگی بود که تحسین برانگیزه اما متاسفانه نامی برای این شرکت انتخاب شده که هیچ ربطی به کشور و فرهنگ ما نداره ، چی میشد اسم شرکت یک اسم ایرانی میبود ، یا اسم گوشی چرا باید خارجی انتخاب بشه ؟؟؟؟!!!
اما در کل پیشرفت بسیار خوبی هست و خدمات پس از فروش و صمانت نامه عالی داره برعکس بقیه برندهای موجود . تا این حد که اگه مشکلی  داشته باشه به راحتی گوشی رو تعویض میکنن
پاسخ:
سلام دوست عزیز و ممنون از نظرتون امیدوارم که حرفاتون به درد بازدید کنندگان بخوره. حتما باتری رو به نمایندگی نشون بده چون کار از محکم کاری عیب نمی کنه اما احتمالا مشکلی نداره چون باتری ۲۰۰۰ میلی آمپره و صفحه گوشی ۵ اینچه اچ دی و سخت افزار ۴هسته ای. با این حال می تونید از نرم افزارهای مدیریت باتری مثل باتری دکتر که تو سایت معرفی کردیم استفاده کنید.
فوق العاده ست
من سفارش دادم منتطرم برسه
پاسخ:
سلام و ممنون از نظرتون. وقتی به دستتون رسید حتما تجربه تون از کار باهاش بگید.
سلام به نظر من که ارزششو داره. امکانات و کیفیت ساختش من دیدم واقعا خوبه. فقط میشه توضیح بدین سنسور Gesture چیه و دقیقا چی کار می کنه؟
با تشکر
پاسخ:
سلام و ممنون از نظرتون. امکان Gesture یه چیزی شبیه همون امکانی هست که در گلکسی اس 4 هم وجود داره و شما به وسیله ی اون می تونید قسمت های مختلف گوشی رو با حرکت دست و بدون لمس مدیریت کنید.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی